AFLYST - Minikonfirmand

Minikonfirmandernes dag UDSÆTTES TIL FORÅRET !

- Rollespil i kirke og kloster

Helsingør Domkirke og Sct. Mariæ Kirke inviterer 2. til 4. klasses børn til en fortryllende dag i kirke og kloster. Vi skruer tiden tilbage til middelalderen, hvor byen og menneske så helt anderledes ud. Gennem leg og aktiviteter skal vi møde de gamle munke og nonner, vi skal hjælpe præsterne og løse spændende opgaver, hvor alt står på spil - liv og død, krig og fred.

Spillet begynder i Sct. Mariæ Kirke, hvorfra vi bevæger os med leg og aktiviteter gennem klosteret for at ende - i en helt anden tid - i Helsingør Domkirke. For hvem ved, måske er der noget farefuldt, der lurer bag det næste hjørne? Sæt jeres ur 500 år tilbage i tiden og kom og vær med til en sjov dag i kirke og kloster.

Bag arrangementet står Helsingør Domkirke og Sct. Mariæ Kirke i samarbejde med Rollespilsakademiet. Der er begrænsede pladser og vi fordeler efter først-til-mølle.

Det er gratis at deltage og tilmelding skal ske inden d. 20. august på mail sktmariae.sogn@km.dk